Politica de confidențialitate nuntalamare.ro
NUNTA LA MARE SRL, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J13/3213/2017 , având CUI RO38248187, având sediul în Mangalia, strada Maior Gh. Șonțu nr. 4 B, Jud. Constanța, și DRAGOSTE DE MARE SRL, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J13/536/2023, având CUI 47636862 și sediul în Mangalia, str. Maior Gh. Sontu, nr. 4 B, email: nuntalamareromania@gmail.com, în continuare denumite împreună „Nuntă la Mare” sau „noi”, în calitate de operator asociați de date cu caracter personal,
vă informăm prin următoarele cu privire la modul în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal, în contextul derulării activității website-ului nuntalamare.ro (fiind denumit în continuare „site”), gestionat de noi, precum și cu privire la drepturile pe care le aveți în calitate de persoană vizată.
Asigurarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal este un angajament important și fundamental pentru noi, prin urmare prelucrarea datelor dumneavoastră este realizată în deplină concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “Regulamentul GDPR”), precum și cu orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul României.
1. ROLUL PREZENTEI POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE
Acest document are prin urmare rolul de a vă informa cu privire la colectarea datelor personale prin site despre modul în care utilizăm, transferăm și protejăm aceste date, care sunt drepturile dumneavoastră în calitate de persoane vizate și despre modul în care vă puteți exercita aceste drepturi. Având în vedere gestionarea în comun a site-ului și calitatea noastră de operatori asociați, vă facem cunoscut faptul că avem stabilit între noi într-un mod transparent responsabilitățile fiecăruia în ceea ce privește îndeplinirea obligațiilor care ne revin în temeiul Regulamentului GDPR, în special în ceea ce privește exercitarea drepturilor persoanelor vizate și îndatoririle fiecăruia de furnizare a informațiilor.
În același timp, vă aducem la cunoștință că pentru orice plângere ori notificare a dumneavostră privind protecția datelor cu caracter personal, ne puteți contacta la nuntalamareromania@gmail.com, de al cărui răspuns va fi responsabil operatorul NUNTA LA MARE SRL.
În orice caz, conform Regulamentului GDPR, vă puteți exercita drepturile în temeiul legislației privind protecția datelor cu caracter personal cu privire la și în raport cu fiecare dintre operatori. Mai mult decât atât, suntem ținuți în calitate de operatori asociați, împreună sau separat, de aceleași obligații și termene redactate în Politicile noastre.
Înțelegeți, astfel, că navigarea pe site și respectiv interacțiunea cu produsele puse la dispoziție de Nuntă la Mare, respectiv dar nu limitat la, completarea formularelor puse la dispoziție pe site, transmiterea de comunicări pe email, introducerea produselor în coș, cumpărarea de produse, plata produselor prin intermediul site-ului, livrarea produselor, abonarea la newsletter-ul nostru, presupune utilizarea anumitor date cu caracter personal, iar refuzul de a ne oferi aceste date poate rezulta în imposibilitatea de a livra către dumneavoastră aceste produse.
Ne rezervăm dreptul de a actualiza, revizui și modifica periodic prezenta Politică de Confidențialitate. În cazul în care vor apărea modificări, vom afișa pe site versiunea actualizată și revizuită a Politicii de Confidențialitate. Vă rugăm, să verificați periodic conținutul acestui document pentru a fi cât mai bine informați.
Astfel:
2. CUI NE ADRESĂM PRIN PREZENTA POLITICĂ DE CONFIDENȚIALITATE
Site-ul este destinat persoanelor fizice („utilizatori”) care doresc să își organizeze nunta pe litoralul românesc, fie pe cont propriu, fie prin intermediul produselor oferite de noi (cataloage online, activități personalizate de consultanță online, design floral și de eveniment, planificare, organizare și coordonare a evenimentelor la mare).
Utilizatorii pot comanda produse direct pe site, ori prin contactarea noastră pe email, telefonic, prin intermediul formularului de contact sau pe rețelele de socializare, și/sau vor încheia cu noi contracte, iar pentru aceasta trebuie să furnizeze diverse date cu caracter personal, precum nume și prenume, adresa completă (județ, localitate, stradă, număr, scară, bloc, etaj, apartament, interfon dacă e cazul), email, telefon, data evenimentului și locația.
Utilizatorii își pot crea un cont pe site, ceea ce implică furnizarea adresei de e-mail, precum și setarea unei parole. În interiorul contului, aceștia vor avea de completat câmpuri cu numele și prenumele, adresa de corespondență, numărul de telefon, dar este posibil să furnizeze și alte date cu caracter personal și prin intermediul adresei de e-mail, direct către noi.
Așadar, prezenta Politică este adresată persoanelor fizice cărora le sunt prelucrate datele cu caracter personal în calitățile indicate mai sus.
3. INFORMAȚIILE DE CONTACT ALE ENTITĂȚII CARE REALIZEAZĂ ACTIVITĂȚILE DE PRELUCRARE
În măsura în care aveți solicitări sau întrebări legate de activitățile de prelucrare a datelor dumneavoastră personale în cadrul Nuntă la Mare, vă rugăm să ne contactați utilizând informațiile de contact de mai jos.
În cazul în care trimiteți o solicitare de acces la activitățile de procesare a datelor dumneavoastră personale în atenția noastră, vă rugăm să aveți în vedere că, din cauza procesării continue a datelor dumneavoastră personale și luând în considerare rutina stabilită în sistemele noastre pentru ștergerea informațiilor prelucrate în condițiile Politicii de retenție (stocare) a datelor, ne angajăm să vă menținem datele actualizate și exacte în orice moment.
Această procesare de rutină poate implica modificarea sau ștergerea informațiilor personale pe care le procesăm, după ce ați trimis o solicitare către noi. În această situație Nuntă la Mare va furniza informațiile deținute în momentul în care vă trimitem răspunsul, chiar dacă acestea diferă de informațiile care erau stocate la data trimiterii solicitării. Rețineți că ștergerea datelor dumneavoastră personale este o procedură pe care Nuntă la Mare ar fi efectuat-o chiar dacă nu ați fi trimis solicitarea.
E-mail:
nuntalamareromania@gmail.com
4. COLECTAREA, STOCAREA ȘI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Stocăm și prelucrăm datele personale furnizate de dumneavoastră în executarea contractului încheiat cu dumneavoastră pentru facilitarea relației noastre comerciale în urma cumpărării de către dumneavoastră de produse, online sau prin semnarea de contracte, programare în vederea obținerii unei consultații, crearea și utilizarea unui cont, plasarea unei comenzi, procesarea plăților online pentru comenzile plasate. Totodată, vom putea prelucra date pentru personalizarea și îmbunătățirea experienței dumneavoastră pe site-ul nostru, comunicarea cu dumneavoastră cu privire la serviciile noastre, oferte speciale sau actualizări ale site-ului, publicarea unui comentariu asupra produselor oferite în urma colectării datelor prin intermediul site-ului, prin e-mail și telefonic, cum ar fi prin completarea formularului de contact sau crearea contului direct pe site, contactarea noastră prin mijloacele de comunicare puse la dispoziție, și orice alte date cu caracter personal pe care dumneavoastră ni le comunicați voluntar în timpul interacțiunii noastre ori abonarea la newsletter-ul nostru, în baza interesului nostru legitim sau al consimțământului oferit de dumneavoastră.
Dacă vom colecta orice alte date personale prin alte mijloace cum ar fi utilizarea fișierelor cookie, veți fi informat în prezenta Politică sau site în momentul accesării acestora despre scopul intenționat al utilizării acestor date și, dacă este necesar, vă vom solicita consimțământul pentru stocarea și procesarea datelor personale.
Datele dumneavoastră vor fi dezvăluite sau transmise către alți furnizori doar dacă este necesar acest lucru din punct de vedere legal, pentru executarea contractului încheiat cu dumneavoastră, pentru prestarea serviciilor noastre și/sau prin obținerea acordului dumneavoastră prealabil. În capitolul „Către cine transmitem datele dumneavoastră personale și rezultatele activității noastre de prelucrare” puteți citi mai multe despre furnizorii către care transmitem datele dumneavoastră.
5. CE CATEGORII DE DATE PRELUCRĂM ȘI CU CE SCOP
6. CÂT PĂSTRĂM DATELE DUMNEAVOASTRĂ
Datele colectate se vor păstra doar o perioadă determinată de timp, în funcție de necesitățile și scopul prelucrării.
Ca regulă generală, vom stoca datele dumneavoastră cu caracter personal cât timp vă aflați în relația contractuală cu noi și o perioadă limitată ulterior, în funcție de dispozițiile legale ori interesele noastre legitime, fără a vă încălca drepturile la viață personală. Puteți să ne solicitați oricând ștergerea anumitor informații și vom da curs acestor solicitări, atât timp cât acest lucru este posibil (spre exemplu, dacă ne-ați furnizat datele sub consimțământ). La cerere, puteți obține informații suplimentare privind termenele de păstrare aplicabile datelor dumneavoastră cu caracter personal.
Pentru mai multe detalii despre modalitatea de stocare a datelor, precum și solicitările de modificare ori ștergere a acestora, vă rugăm să consultați Politica de retenție (stocare) a datelor cu caracter personal.
7. DE UNDE AVEM DATELE DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL
ÎN MOD DIRECT DE LA DUMNEAVOASTRĂ:
Prelucrăm datele cu caracter personal pe care ni le furnizați în mod direct la efectuarea unei comenzi sau pe care le generăm ori deducem ca urmare a comunicării cu dumneavoastră. Acestea reprezintă situațiile în care comandați produse pe site, pe email sau prin soft-ul Dubsado; completați formularul de contact/programare online, vă creați și completați contul de utilizator pe site; ne furnizați diverse date prin contactarea noastră sau în urma utilizării serviciului de relații cu clienții; prin vizitare și/sau utilizarea site-ului; sau când vă abonați la newsletter-ul nostru.
PRIN DIVERSE TEHNOLOGII PENTRU ÎMBUNĂTĂȚIREA SITE-ULUI ȘI A EXPERIENȚEI UTILIZATORILOR
Pentru a colabora cu clienții, folosim software-ul Google Drive pentru partajarea diverselor documente sau informații. Atunci când veți încărca un document în fișierul dumneavoastră, vom avea acces la datele cuprinse în acel document, precum și date despre respectivul document. Citiți mai multe despre politica de confidențialitate Google aici: https://policies.google.com/privacy?hl=ro
În plus, pentru buna funcționare a site-ului, pentru a facilita stocarea și urmărirea preferințelor utilizatorilor, inclusiv pentru optimizarea site-ului, inclusiv în scop de personalizare și/sau pentru marketing, folosim cookie-uri proprii sau tehnologii asemănătoare, precum biblioteci, care extrag datele identificate mai sus. Totodată, în scopul desfășurării activității site-ului, pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor, precum și în scopuri de marketing, folosim diverse servicii externe care plasează cookie-uri de terță parte sau alte tehnologii asemenea atunci când un utilizator se află pe aceste medii.
Veți putea modifica preferințele dumneavoastră relative la cookies în sistemul de management al cookie-urilor.
Pentru mai multe detalii, accesați Politica Cookie.
8. CĂTRE CINE TRANSMITEM DATELE DUMNEAVOASTRĂ PERSONALE ȘI REZULTATELE ACTIVITĂȚII NOASTRE DE PRELUCRARE
Datele obținute sunt folosite exclusiv de Nuntă la Mare în scopurile indicate mai sus și nu vor fi vândute sau închiriate unor terțe părți.
Totuși, după caz, vom putea furniza datele cu caracter personal către:
Furnizorii de servicii principale, precum:
- servicii de plăți online – procesatorul de plăți;
- servicii bancare;
- servicii de management/gestionare a relației cu clienții (de exemplu, formulare online de contact și comunicare, Dubsado, Google Drive etc).
- servicii cu impact asupra evenimentelor (de exemplu fotografi, florari, muzicieni etc.)
- servicii de creare site (ex: Elementor)
Furnizorii de servicii suport şi/ sau auxiliare, precum
- servicii de comunicații electronice (emailing, SMS, etc.);
- servicii IT (de exemplu, mentenanță, suport, dezvoltare);
- servicii de arhivare în format fizic și/ sau electronic (de exemplu, Google Drive);
- servicii juridice, notariale, contabile sau alte servicii de consultanță.
Furnizorii de servicii de marketing strict pentru scopurile desfășurării activității Nuntă la Mare, precum
- agenții de marketing;
- agenții de comunicare;
- agenții de cercetare și studii de piață;
- agenții de transmitere a comunicărilor de marketing (e.g. emailing, newslettere).
Instituții și autorități publice din România, precum Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF).
Alte societăți sau furnizori cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piață a serviciilor noastre.
Lista actualizată a partenerilor contractuali/furnizorilor de servicii, în relație cu care Nuntă la Mare prelucrează datele dumneavoastră personale poate fi transmisă, la cerere, prin e-mail.
Partenerii contractuali și/sau furnizorii de diverse servicii sunt obligați prin contract să mențină confidențialitatea datelor și să le folosească exclusiv în scopul pentru care le-au fost furnizate.
Enumerăm mai jos câteva cazuri exemplificative în care care am putea transmite datele dumneavoastră cu caracter personal către entitățile enumerate în acest articol:
- pentru administrarea site-ului;
- pentru importul clientului în sistemele de management sau servicii și caracteristici de creare a formularelor, precum nume, prenume, adresă, numărul de telefon, adresă de email;
- în situațiile în care această comunicare ar fi necesară pentru atribuirea de premii sau alte facilități persoanelor vizate, obținute ca urmare a participării lor la diverse campanii promoționale organizate de noi;
- pentru menținerea, personalizarea și îmbunătățirea site-ului și a serviciilor derulate prin intermediul lui;
- pentru efectuarea analizei datelor, testarea și cercetarea, monitorizarea tendințelor de utilizare și activitate, dezvoltarea caracteristicilor de siguranță și autentificarea utilizatorilor;
- pentru transmiterea de comunicări comerciale de marketing, în condițiile și limitele prevăzute de lege;
- atunci când dezvăluirea datelor cu caracter personal este prevăzută de lege.
Vă rugăm citiți cu atenție politicile de confidențialitate a aplicațiilor folosite de noi în derularea afacerii noastre și gestionarea relației cu utilizatorii site-ului și/sau clienții noștri. Lăsăm mai jos o listă exemplificativă a acestora.
Dubsado: https://www.dubsado.com/legal/privacy-policy
Google: https://policies.google.com/privacy?hl=ro
Elementor: https://elementor.com/about/privacy
Facebook: https://ro-ro.facebook.com/privacy/policy/
Instagram:https://help.instagram.com/155833707900388?locale=ro_RO&cms_id=155833707900388&force_new_ighc=false
Pinterest: https://policy.pinterest.com/ro
Twitter: https://twitter.com/ro/privacy
Canva: https://www.canva.com/policies/privacy-policy/
Typeform: https://www.typeform.com/help/a/security-privacy-standards-at-typeform-9350912237844/
Depunem toate diligențele profesionale pentru a vă transmite politica de confidențialitate în limba română a aplicațiilor folosite de noi. Totuși, este posibil ca unele dintre ele să nu aibă traducerea corespunzătoare. Vă rugăm să folosiți funcția de traducere a browserului în aceste situații sau să ne contactați pentru a vă îndruma.
9. CUM PROTEJĂM DATELE DUMNEAVOASTRĂ
Punem în aplicare măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a asigura securitatea, confidențialitatea, integritatea, disponibilitatea și reziliența sistemelor / serviciilor noastre de procesare a informațiilor și a datelor dumneavoastră și pentru a proteja datele împotriva distrugerii, pierderii, modificării, dezvăluirii neautorizate sau accesului neautorizat la datele personale transmise, stocate sau prelucrate în orice mod.
În plus, aceste măsuri constau și în instruirea și în testarea regulată a angajaților și a partenerilor noștri, în introducerea de politici și procese relevante, care sunt revizuite și actualizate în mod regulat, sub supravegherea consultantului nostru în relație cu activitățile de prelucrare a datelor personale.
De asemenea, ne asigurăm că îi evaluăm cu atenție pe furnizorii noștri, pentru a oferi un nivel corespunzător de protecție a datelor dumneavoastră cu caracter personal. Totodată, încheiem cu aceștia acorduri de prelucrare a datelor personale/clauze contractuale corespunzătoare, pentru a ne asigura că fiecare partener contractual care intră în contact cu datele dumneavoastră cu caracter personal, realizează activitățile de prelucrare contractate în deplină siguranță și că respectă prevederile legislației în vigoare în domeniul prelucrării datelor personale.
Pentru a asigura securitatea și confidențialitatea acestor date ne asigurăm că luăm toate măsurile de protecție disponibile, precum:
- criptarea datelor utilizând tehnologia SSL
- activarea contului de către dumneavoastră direct, prin trimiterea e-mailului de activare la adresa de e-mail utilizată la crearea contului pe site.
Accesul la datele cu caracter personal este strict rezervat angajaților și furnizorilor de servicii care au nevoie de acces pentru a le prelucra în numele nostru, din categoriile mai sus indicate, doar atunci când este cazul. Aceste persoane sunt la rândul lor supuse unor obligații stricte de confidențialitate.
Vă rugăm să rețineți că garantarea securității informațiilor transmise nu poate fi făcută 100%, având în vedere insecuritatea transmisiilor de date efectuate prin intermediul internetului din cauze externe, precum diverși viruși sau programe malware, pierderea dispozitivelor electronice de pe care utilizați/accesați site-ul, accesul unor persoane neautorizate pe dispozitivele dumneavoastră electronice, instabilitatea și insecuritatea rețelelor wifi, în special cele neprotejate de parolă.
De aceea, ținem să indicăm următoarele instrucțiuni pe care ar trebui sa le urmați pentru o mai mare protecție a datelor dumneavoastră cu caracter personal:
- nu dezvăluiți nimănui parola dumneavoastră de la cont;
- utilizați software-uri specializate pentru generarea unor parole lungi și fără legătură cu viața dumneavoastră personală, și salvarea acestora într-un mod securizat;
- setați-vă parola sau un mod de blocare la orice dispozitiv electronic;
- nu va lăsați dispozitivele electronice nesupravegheate și permiteți doar persoanelor în care aveți încredere maximă să vi le acceseze și doar în prezența dumneavoastră;
- deconectați-vă mereu de la cont și nu lăsați programe sau software-uri deschise odată ce terminați sesiunea de lucru.
Noi vom depune toate diligențele pentru a asigura securitatea datelor cu caracter personal primite de la dumneavoastră, prin implementarea de măsuri care să împiedice accesul neautorizat, utilizarea necorespunzătoare, modificarea, distrugerea ilegală sau accidentală și pierderile accidentale.
Așadar, principiile după care prelucrăm datele cu caracter personal sunt:
- prelucrarea datelor în mod legal, corect și transparent;
- prelucrarea datelor doar pentru un scop valid pe care l-am explicat în mod clar și garantarea că nu sunt folosite într-un mod incompatibil cu acesta ;
- date relevante pentru scopul pe care vi l-am comunicat și limitat numai la acele scopuri;
- date corecte și actualizate;
- datele nu vor fi păstrate mai mult decât este necesar în raport cu scopurile descrise;
- datele sunt stocate în siguranță.
10. TRANSFERUL DE DATE UNOR STATE TERȚE
Ca regulă, transferăm date cu caracter personal doar în state aparținând Spațiului Economic European (SEE) sau statelor cărora li s-a recunoscut un nivel adecvat printr-o decizie a Comisiei Uniunii Europene. În prezent, stocăm și prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal pe teritoriul României și în Uniunea Europeană, în scopurile arătate. Serverele noastre sunt amplasate pe teritoriul Olandei, iar anumite software-uri cu care lucrăm au amplasate serverele pe teritoriul Statelor Unite ale Americii.
Transferul anumitor date cu caracter personal unor entități localizate în afara Uniunii, inclusiv în țări cărora Comisia Europeană nu le-a recunoscut un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal se vor putea face doar dacă:
- Transferul se realizează în baza unor garanții adecvate, cum ar fi, prin utilizarea de Clauze Contractuale Standard emise de Comisia Europeană sau adoptate de autoritatea competentă, prin utilizarea altor clauze – sub condiția aprobării acestora de către autoritatea competentă, sau prin adoptarea de către Comisia Europeană a unor Decizii privind privind caracterul adecvat al nivelului de protecție a datelor (spre exemplu, EU-U.S. Data Privacy Framework);
- Transferul se realizează în baza unor tratate internaționale între Uniunea Europeană și statul terț;
- Transferul este necesar pentru executarea contractului cu dumneavoastră;
- Alte cazuri permise de lege.
Vă asigurăm că vom lua întotdeauna măsuri pentru a ne asigura că orice transfer internațional de date cu caracter personal este gestionat cu atenție cu scopul de a vă proteja drepturile și interesele. Transferurile către furnizorii de servicii și alte părți terțe vor fi întotdeauna protejate în sensul celor de mai sus.
11. CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ
Conform legii, beneficiați de următoarele drepturi, pe care le puteți exercita în următoarele condiții și pe care vi le vom respecta întocmai:
1. Dreptul de acces
În urma unei solicitări pe adresa noastră de email, aveți dreptul de a primi informații în orice moment, putând obține confirmarea că prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal, precum și informații privind specificul prelucrării cum ar fi: scopul, categoriile de date cu caracter personal prelucrate, destinatarii datelor, perioada pentru care datele sunt păstrate, existența dreptului de rectificare, ștergere sau restricționare a prelucrării. În urma unei solicitări, vă vom putea transmite gratuit o copie a datelor cu caracter personal prelucrate precum și contra cost orice copii suplimentare.
2. Dreptul la rectificarea datelor
Vă actualizăm datele cu caracter personal, cerându-vă să le revizuiți din când în când și ori de câte ori necesitatea actualizării este prevăzută de lege. Totuși, aveți dreptul de a ne solicita modificarea datelor dumneavoastră cu caracter personal incorecte ori, după caz, completarea celor incomplete, contactându-ne și furnizându-ne datele corecte sau suplimentare. Puteți solicita restricționarea prelucrării datelor dumneavoastră, dacă acuratețea datelor este contestată pentru o perioadă care ne permite să verificăm acuratețea respectivă.
3. Dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”)
Ne puteți solicita ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal atunci când: (a) acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care le-am colectat și le prelucrăm; (b) v-ați retras consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și noi nu le mai putem prelucra pe alte temeiuri legale; (c) datele cu caracter personal sunt prelucrate contrar legii; (d) datele cu caracter personal trebuie șterse conform legislației relevante.
Pentru procedura de ștergere a datelor, vă rugăm să consultați Politica de retenție (stocare) a datelor personale. (—> de inserat link către Politica de retenție)
4. Retragerea consimțământului
Puteți să vă retrageți oricând consimțământul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal prelucrate pe bază de consimțământ, fără însă ca aceasta să afecteze în vreun fel prelucrările realizate anterior retragerii.
5. Dreptul de opoziție
Vă puteți opune oricând prelucrărilor pentru scop de marketing, inclusiv profilărilor efectuate în acest scop, precum și prelucrărilor bazate pe interesele legitime identificate în prezenta politică, din motive care țin în mod individual de dumneavoastră.
6. Restricționare
Ne veți putea solicita restricționarea prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal dacă: (a) contestați corectitudinea datelor cu caracter personal, pentru o perioadă care ne permite să verificăm exactitatea datelor în cauză; (b) prelucrarea este ilegală, iar dumneavoastră vă opuneți ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea utilizării lor; (c) datele nu ne mai sunt necesare prelucrării, dar dumneavoastră ni le solicitați pentru o acțiune în instanță; (d) în cazul în care v-ați opus prelucrării, pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile noastre legitime ca operator prevalează asupra drepturilor dumneavoastră în calitate de persoana vizată.
7. Dreptul la portabilitate
În urma unei solicitări, în condițiile legii, aveți dreptul de portabilitate (transfer) a datelor dumneavoastră cu caracter personal pentru datele pe care le prelucrăm pe care le obținem direct de la dumneavoastră și care sunt prelucrate prin mijloace automatizate.
Dreptul la portabilitate va putea fi exercitat numai dacă: (a) prelucrarea se realizează prin mijloace automate; și (b) prelucrarea se realizează în baza consimțământului dumneavoastră sau pentru a executa un contract cu dumneavoastră. Dacă este cazul, vă vom furniza aceste date într-un fișier având un format securizat, care este prelucrabil electronic, astfel încât să le stocați sau să le divulgați altor prestatori de servicii. Puteți, de asemenea, să ne furnizați datele dumneavoastră, obținute de la alte companii. De asemenea, ne puteți solicita să furnizăm datele dumneavoastră cu caracter personal unui alt operator, cu toate acestea, acest lucru poate fi efectuat atunci când transmiterea datelor este posibilă din punct de vedere tehnic și dacă sunt întrunite condițiile prevăzute de Regulamentul GDPR.
Întrucât fișierul conține datele dumneavoastră cu caracter personal, vă rugăm să stocați aceste date în condiții de siguranță pe dispozitivul dumneavoastră. Astfel, portabilitatea (transferul) datelor va fi realizată în măsura în care sunt îndeplinite condițiile sus menționate, iar procesul de portabilitate de la noi către noul operator indicat este fezabil din punct de vedere tehnic sau dacă operatorul indicat pentru a primi datele nu refuză portabilitatea. În orice caz, portabilitatea datelor vizează datele pe care le deținem în prezent, fără a include rezultatele prelucrărilor efectuate prin mijloacele noastre și în sistemele companiei, înainte de primirea solicitării de portare.
8. Drepturile aferente deciziilor automatizate pe care le adoptăm în cursul activității noastre
În activitatea noastră, putem utiliza decizii automatizate pentru a asigura securitatea datelor dumneavoastră și a serviciilor de vânzare/cumpărare online de produse prin site, asigurând astfel executarea corespunzătoare a contractului dintre noi și dumneavoastră. În plus, dacă am obținut de la dumneavoastră consimțământul explicit în acest sens, putem utiliza decizii individuale automatizate pentru a vă transmite comunicări comerciale personalizate prin intermediul newsletter-ului nostru. Aveți dreptul să vă exprimați punctul de vedere cu privire la respectiva decizie automatizată și de a vă opune unui proces decizional automat.
9. Dreptul de a va adresa Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal
Aveți dreptul de a ne contacta în orice moment, dacă sunteți de părere că v-au fost încălcate drepturile conferite prin legislația privind protecția datelor cu caracter personal.
În cazul în care considerați că v-au fost încălcate drepturile aveți dreptul de a apela la o autoritate de supraveghere a datelor, respectiv Autoritatea Națională de Supraveghere privind Protecția Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), fie la adresa Bulevardul General Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România, fie online. De asemenea, vă puteți adresa și instanțelor de judecată competente dacă sunteți de părere că v-au fost încălcate drepturile cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.
Înainte de a vă exercita drepturile, trebuie să vă identificăm pentru a proteja datele dumneavoastră cu caracter personal împotriva oricăror tentative frauduloase.
Solicitările dumneavoastră privind prelucrarea datelor personale de către Nuntă la Mare vor fi onorate cât mai curând posibil. Cu privire la procesele noastre interne, vom depune eforturi pentru a livra orice răspuns în legătură cu activitățile de prelucrare a datelor cu caracter personal care vă aparțin, în termen de o lună (uzual 20 de zile lucrătoare), transmițând un mail la adresa nuntalamareromania@gmail.com. În măsura în care complexitatea solicitării dumneavoastră implică necesitatea prelungirii termenului de răspuns, această perioadă nu va putea depăși 35 de zile lucrătoare de la data transmiterii solicitării.
Informații importante privind verificările de identitate:
În cazul în care avem o îndoială asupra comiterii unei fraude pe site sau pentru combaterea fraudei, vă putem solicita dovada identității, adresei, achiziției/vânzării sau a cardului bancar. Vă vom spune cum să ne furnizați aceste documente astfel încât să ni se transmită doar informațiile de care avem strict nevoie (de ex. copie a cărții de identitate alb-negru, fotografia unei părți a unui document etc.). Doar angajații/colaboratorii/instituțiile care trebuie și sunt împuterniciți să vadă aceste documente vă vor prelucra datele. Păstrăm aceste documente doar pentru timpul necesar pentru a le verifica și apoi le ștergem imediat.
12. ACTUALIZĂRI
Politica noastră de confidențialitate poate fi modificată din când în când (în general, pentru a respecta legislația și practicile privind protecția datelor). Versiunile actualizate vor fi publicate pe pagina noastră web, iar în măsura în care aceste modificări afectează în mod substanțial relația juridică cu Nuntă la Mare vă vom informa prin orice alte mijloace aflate la dispoziția noastră.
13. DISPOZIȚII FINALE
Clauzele prezentei Politici de Confidențialitate trebuie citite și interpretate împreună cu Politica de retenție (stocare) a datelor personale, Termenii și Condițiile de Utilizare a site-ului și Politica de Cookies.